Me teame brändi/visuaalse identiteedi (CVI) tähtsust
Olles esimeseks puutepunktiks teie brändiga on visuaalne identiteet võimaluseks eristuda kiirelt muutuvas infokülluses. Teame, et disain peab täitma ärilisi eesmärke ning teooriatest praktikani töötame välja lahenduse, mis toob välja parima toodete ja teenuste juures. Läbi pea intuitiivse koostöö töötame välja loovlahendusi, mis keskenduvad ärilistele eesmärkidele ja toovad välja parima disainist. Visuaalse identiteedi loomisel paneme rõhku igale detailile võimaldades klientidel ja investoritel teie äri mõista läbi iga unikaalse aspekti, toetades neid jõudmaks otsustusprotsessi järgmiste sammudeni. Loe 5 põhjust, miks Brandbook’i loomine on oluline?
UX’i (kasutajakogemuse) disain
Valikute rohkus ja püsiv veebikasutaja tähelepanu eest konkureerimine asetab üha rohkem tähtsust ka kõige pisemale interaktsioonile. UX disaini, ehk teisisõnu kasutajakogemuse arhitektuuri juures, paneme suurt rõhku nii veebikäitumisele, kui ka kliendi vajadustele. Kombineerides disaini ja psühholoogiat loome konversioonidele orienteeritud kasutajakogemuse, mis seab esikohale veebikasutaja. Oleme uhked, et meie mobiilse kasutajakogemuse hindamine/oluliseks pidamine on toonud meile tunnustust üle Euroopa. Uuri lähemalt, kuidas viia oma ettevõtet edasi läbi hea disaini, turvalisuse ja suurepärase kasutajakogemuse, mis looks uue suuna teie digitaalses kohalolus.
Veebidisain
Teenus, mille ümber oleme rajanud kõik muu. Sõrestikuvaadetest ja kavanditest alustades kombineerime oma teadmisi, luues digitaalset kasvu võimaldavaid disainilahendusi. Andmetest lähtudes teame, et iga interaktsioon on oluline. Tulemuste mõõtmine ja analüüs võimaldab lähtuda tänapäevase veebikasutaja vajadustest ja annab aluse püsivaks arenguks.
Presentatsiooni disain
Iga esmamulje aluseks on detailid. Teame, kuidas teie visuaalne identiteet peab olema läbimõeldud kõige väiksema detailini, et paistaksite silma ka koosolekutel ja konverentsidel.