Blogi

Miks digitaalne turundus väikeettevõtete jaoks oluline on?

Kui teie äri, olgu selleks käsitöö, ihuhooldusvahendid, kingaparandus või muu asub Viru Keskuses, siis seal liigub külastajaid nagunii ning selleks suuri pingutusi tegema ei pea, et keegi teieni jõuaks – kuid siinkohal tuleb arvestada pinna rendi ning kulu ning vastavat presenteerimist.
Kui olete ettevõtja kes ei asu rahvarohkes kohas, tuleb inimesed enda juurde meelitada äri kasvatamise eesmärgil. Kuidas seda teha, saate lugeda allolevas postituses.

Miks on digitaalne turundus väikeettevõtete jaoks oluline

Kui väiksemad ettevõtted alustavad, keskendutakse peamiselt sellele kuidas saada esimesed kliendid. Üldjuhul tuginetakse traditsioonilistele reklaamivõimalustele milleks on trükised, saadetud meilid vastava kampaania või soodustusega või pannakse suur reklaam tänaval olevale tahvlile.

Kõik need ettevõtted on veendunud, et nad pakuvad head teenust või toodet, ning see on ainult aja küsimus kui kliendid leivad tee nende juurde.

Selline strateegia võib tuua teile mõningased müügid kuid kindlasti pikas perspektiivis ning ärikasvatamise eesmärgil see ei paraku ei tööta.

Online-turunduse eelised

Võimalike klientide arv online-kanalites on kordades suurem kui seda on reaalselt inimestega kohtudes ning vesteldes.

Digiturunduse abil jõuate suure grupi inimesteni ning seda kuluefektiivselt ning seda saab ka statistiliselt väga lihtsalt mõõta.

Online-turunduse eelised:

  1. Võimalus panna täpsemalt paika sihtrühmad ning mida täpsemalt otsitakse.
  2. Võimalus laieneda globaalselt.
  3. Annate endale võimaluse jõuda rohkemate klientideni ning seda vähema rahaga kui seda on traditsioonilsed viisid.
  4. Saage tuttavaks potensiaalsete klientidega ning läbi selle saate näidata ennast kui kvaliteetse ning usaldusväärse ettevõttena.
  5. Saate näha kohest statistikat turundustegevusest ning seatud eesmärkidest.

Lükkate digiturundust edasi või loobute sellest sootuks?

Miks isegi mõelda digiturunduse protsessi edasilükkamisest?

Erinevate ettevõtete omanikel võib olla palju põhjuseid nig kindlasti ka vabandusi miks seda mitte teha, kuid sellega viivitamine ning paremate tulemuste ootamine ilma selleta on juba edasilükkamine, mis võib teile pikas perspektiivis ka kahjulik olla.

Üldised vabandused on, et ei ole piisavalt aega või ressurssi, et olla konkurentsivõimelised internetis. Arvatakse, et see toob kaasa lisatööd ning paljud eelistavad võtta rahulikult, jäädes standartsete lahenduste juurde, samal ajal lootes, et firma kasvaks ning areneks.

See ei ole kindlasti efektiivne lähenemine. Selliselt on teil kordades väikse tõenäosus, et meelitada enda juurde uusi ning suuremaid kliente. Isegi kui te online kanalites ennast ei reklaami, on teil võimalus kliente leida, kuid mõeldes tulu peale, on see kindlasti raskem.

Sinu kliendid on internetis!

Kas sa mõtled, et vajad natukene rohkem aega, et asjad paika saada ning seejärel alles valid välja suuna kuhu liikuda?

Kui sa oled vältinud digitaalturundust, kas põhjus võib peituda selles, et sa ei ole selleks valmis?

Selliselt mõtlemine on kahjumilik, sinu kliendid ootavad sind internetis, just nüüd ning täna! On suur tõenäosus, et nad otsivad ettevõtet täpset nagu sinul on, kuid kui nad teid ei leia siis nad valivad kellegi teise kes on nähtaval ning pakub otsitud teenust või teenust.

Peame mõtlema, et selliselt tänapäeval äri tehaksegi. Kui teie ettevõtte vastu tuntakse huvi, olgu see väike käsitöö ateljee või müüte nišitooteid, siis nad otsivad teid internetist ning see mida nad sealt leiavad on suure tähtsusega.

Nad loodavad näha ilusat ning selget veebilehte koos sotsiaalmeedia kanalitega kus teie tegemistega kursis olla. Nad võivad lugeda tagasisidet, et näha kuidas olete mõjutanud ning presenteerinud ennast teistele ning mis teist arvatakse, ning seejärel tehakse otsus kas olete ettevõte kellega koostööd teha.

Kui potensiaalne klient ei leia teid online’s üles, võib tal tekkida erinevaid mõtteid, näiteks, et kas te olete üldse usaldusväärne ning seaduslik ettevõte ja kas pakute seda mida mul konkreetselt vaja on ning mis kvaliteediga. Selliste küsimuste tekkel ei jääda teie juurde pidama ning leitakse teine pakkuja.

Sinu konkurendid on internetis.

Et olla edukas, peate tähelepanu pöörama sellele mida teie konkurendid online’s teevad ning sellest õppima. Mõtle nii, et need konkurendid ei ole seal ainult selleks, et teist üle olla vaid ehk on neil midagi mis võiks sindki õpetada.

Kui te teete analüüsi mida teie konkurendid teevad saate kindlasti häid ideid mis töötab ja mis mitte. Olenemata valdkonnast on teie konkurendil kindlasti veebileht, vaadake kuidas tema ennast presenteerib ning millist sisu kasutab? Kas nad peavad blogi või kasutavad palju pilte ning videosid, et ennast atraktiivseks teha?

Arvad, et suudad seda teha paremini kui nemad? Kindlasti mitte kui sa edasi liikuda ei taha ning turundust ei tee.

Ole kättesaadav

On selge, et tänapäeva tehnoloogia ajastul on peamiseks kanaliks kus teid leida internet. Mis iganes toodet või teenust te pakuta, suundutakse Google otsingumootorisse. Kui teid sealt ei leita siis ei ole teid ka nö olemas ja konkurenti te kindlasti ei paku.

Kui te olete internetis olemas kuid teie konkurendid on paremini leitavad ning eespool kui teie, siis ei pruugita teieni jõuda. Peale veebilehe tegemise on SEO vahend millega peaksite tutvuma mis aitab teil edasi jõuda ning läbi selle võite olla heal kohal ka Google otsingus, mis toob teile kliente.

Kõige tüüpilisemad küsimused mis inimeste peas tekivad ning mida soovitakse lihtsalt leida on lahtiolekuajad, kus te asute ning millele olete spetsialiseerunud.

Vaadates teie ning konkurentide kodulehti võib tuua vastused mida teised paremini teevad. Võrreldakse hindu, teenuseid, lahtioleku aegasid ning muud.

Tutvu oma sihtrühmaga

Digitaal turundus aitab sul oma klientidega tutvuda. Sa saad aru kes sind otsivad ning mida nad loodavad leida. Sotsiaalmeedias ning ka lisatud blogides on sul võimalus inimestega suhelda. Pange kokku küsimustik ning analüüsige saadud vastuseid ning kommentaare.

Inimestega online kanalites suheldes saate vastavatele muredele lahenduse leida ning pakkuda seda mida nad otsivad või vähemalt nendega suheldes leiate selle mida neil tegelikult vaja oleks. Selle asemel, et arvata kes mida soovib ning otsib, annab digiturundus teile vajalikud meetodid ning tööriistad selgitamaks kes sinu kliendid tegelikult on.

Sellisel moel klientidega suheldes on teil võimalus ehitada ülesse hea usaldusväärne suhe ning seejärel võite olla kindel, et on suur tõenäosus, et inimesed pöörduvad ka järgmine kord teie poole.


Paljud reklaamivõimalused on sama kulukad kui digitaalne turundus. Väiksemad ettevõtted püüavad sageli teha palju kuid võimalikult väikese tasu eest. Enamus digiturundus võimalused aitavad teil jõuda suurema sihtrühmani ka juhul kui teie eelarve on piirtatud.

Võrreldes reklaamiga televisioonis, radios, kulub digiturundusele märkimisvärrselt vähem raha kuid jõuate rohkemate inimesteni. Digitaalse turunduse kasutamine väikeettevõtte reklaamimiseks annab teile rohkem ning paremaid võimalusi enda äri edendamiseks.

Kui teil jääb puudu ajast või ressursist, saame Teid kindlasti aidata.
Võtke meiega ühendust ning leiame Teile sobiva lahenduse

Kui Te soovite rohkem teada koostöö võimalustest, teenustest mida pakume või tahate lihtsalt vestelda, siis palun võtke ühendust.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.