Google suurendas Meta kirjeldamise lubatud pikkust.

Hea uudis teie kodulehele!

Hiljuti suurendas Google meta kirjelduse pikkust. See on hea uudis SEO mõttes.
Miks? See muudatus laseb teie kaubamärki reklaamida täiendava teksti abil.

Firmad kes kirjelduse pikkust isegi ei muuda näevad siiski paremaid tulemusi otsingumootori tulemustes. See tuleneb sellest, et Google suurendas ka otsingutõmmise suurust.

Selles artiklis räägime lähemalt meta kirjeldusest ning seletame kuidas Te peaksite uuendama SEO strateegiat, et kättesaadavust suurendad.

See on silt mis ilmub päises olevasse HTML-i sektsiooni. Tavaliselt näeb see välja just nii:

[snippet slug=meta-description lang=html]

Lühidalt öeldes annab see nii Googli’le kui ka teie lehe külastajatele rohkem informatsiooni lehe sisust.
Kuigi Google ei kasuta meta kirjelduse silti järjestamise eesmärgil, analüüsib ta seda sellegipoolest.

Tihtipeale kuvab Google meta kirjeldust siiski SERP-is (Search Engine Result Page e. Lehe otsingumootori otsingutulemuste nimekiri) See on otsingutõke mis kuvatakse lingi all teksti lõiguna. Kuid mainida tuleks ka seda, et alati ei pruugi Google meta kirjeldust sisu otsingumootoris kuvada.
Miks? Mõnikord tahab Google kuvada puhtalt lehe sisu, mis oleks kasutajale olulisem.

Oletame näiteks, et kasutaja otsib “Parimad sinised teksapüksid poiss-sõbrale” Vastuseks näitab Google kasutajale veebilehti, mis tähistab eritüüpi siniseid teksapükse. Sellisel juhul võib metakirjelduse sildi sisu olla järgmine: “Liigitame populaarseimad sinised teksapüksid.” Nagu näete, pole märksõna ” Parimad sinised teksapüksid poiss-sõbrale ” kirjelduses kusagil leiduv. Google otsib ning näitab sellegipoolest artiklist endast lauset: ” Parimad sinised teksapüksid poiss-sõbrale 2018. aastaks …”
Nii näeb kasutaja, et otsingutulemus on märksõna mõttes asjakohane ning vajalik.

Muudetud meta kirjelduse pikkus.

Hiljuti oli maksimaalne tähearv kirjelduses 160 ühikut, peale muudatust on see kuni 320.
Avaldus mis Google tähearvu suurendamise kohta väljastas oli järgmine: “Viisime sisse muudatusi, et pakkuda suuremat kirjelduse võimalust ning vajalikke tekste, seeläbi on inimestel võimalik paremini mõista otsingumootorist tulnud vasteid”
Kas see tähendab, et sa peaksid muutma kõikide lehtede meta kirjeldust? – Googlis töötav Danny Sullivan soovitab seda mitte teha, sellega ei saa päris nõustuda, kuid tuleme selle juurde tagasi natukene hiljem.

Hea uudis on see, et hetkel ei pea te otseselt midagi tegema, sest Google saadab tänu sisseviidud muudatustele vastavalt teie päringule laiendatud otsingu, et pakkuda teie päringule rohkem vasteid. Teisisõnu, võidate ka juhul kui te midagi ei muuda.

Tulevikus kui hakkate kirjutama blogi või kodulehe kirjeldust, võiksite kasutada siiski rohkem tähemärke kui siiani olnud 160.

Rohkem tähemärke, rohkem võimalusi!

* Nüüdsest saate panna kuni 320 tähemärki
* Mõnikord kuvab Google kasutajale otsingusse kirjutatud meta kirjelduse sisu.

Selle muudatuse raames, kuidas peaksite tulevikus meta kirjelduse sisu teisiti kirjutama?
Sisu ning digitaalse turunduse eesmärgil on palju asju mida saate uue lubatud ruumiga teha. Alustuseks saate esitada oma kirjutatud artiklit ning sisu põhjalikumalt, see lisainfohulk mis nüüdsest võimalik on, võib olla piisav, et kasutaja leiab teid paremini ülesse ning seeläbi saate rohkem klikke. Samuti on teil võimalik asendada meta kirjeldust peamiste märksõnadega, see annab Googli algorütmile vaste, et olete autentne. Tänu muudatustele ei tohiks te näha võimalust märksõnade lisamise näol, see ei vii teid kuskile. Nüüd kui teil on ruumi kaks korda rohkem suurendab see kindlasti teie teksti ning sisu kättesaadavust inimestele kes otsingust midagi pärivad. Kui tegu on e-poega peaks laiendatud võimalust kasutama natukene teisiti.
Alustage sellest, et pakkuge rohkem informatsiooni ning detaile toodete kohta mis teie kodulehel saadaval on. Samas kasutage kindlasti ära suurendatud sisu võimalusi, et enda firmat reklaamida. Google lisas 160 tähemärki põhjusega, ärge kasutage seda ainult toote tehniliste andmete ning mõõtmete kirjeldamiseks.

Kokkuvõtteks.

Teil on nüüdsest poole rohkem tähemärke kirjeldamaks kodulehe sisu ning ennast reklaamida. Te ei pea hetkel küll kõike muutma hakkama, kuid tulevikus peaksite sellest võimalusest kinni haarama blogi postituste või toote kirjeldamises.
Pidage meeles, et see annab teile võimaluse suuremale kirjeldusele ning seeläbi olete ka rohkem kättesaadav suuremale inimeste hulgale.