PORTFOOLIO

Laohaldussüsteemi arendus ja automatiseerimine

Klient

Eesti logistikaettevõte, kes teeb koostööd Kasahstani kaevandusettevõttega. Prospere Logistics’i peamine ülesanne on toodete sujuv ja efektiivne tarnimine üle kogu maailma asuvatele klientidele. Sealjuures on oluline pidada arvet nii kauba liikumise kui ka rahavoogude kohta. Seni kasutati selleks tavalist tabelarvutustarkvara, kuna spetsiifiliste vajaduste tõttu ei leitud turult sobivat tarkvara. Seega tekkis vajadus erilahenduse järgi, mis annaks kiire ülevaate tehingute kohta ning hoida kogu infot ühes kohas.

Eesmärk

Eesmärk oli ehitada tööriist võttes arvesse kolme osapoole vajadusi:

  • Eesti logistikaettevõtte töötajad – laotöötajad kasutavad süsteemi saadetiste registreerimiseks ja jälgimiseks. Mis tooted on lattu saabumas välja saadetud, mis on laos ja mis on kliendile välja saadetud.
  • Eesti logistikaettevõtte juhtkond – Anda ülevaade tarnetest ning logistikakuludest
  • Kasahstani kaevandusettevõte ja investorid – Anda ülevaade ettevõtte käegaigust läbi erinevate raportite. Näiteks, süsteem peab olema suuteline andma toote-, kliendi- või pakendipõhiselt tasuvuse ülevaate, mis hõlbustaks tulevikus paremate otsuste langetamist.

Mis me tegime

BlueGlassi vaatenurgast pidime ehitama usaldusväärse, efektiivse ning turvalise süsteemi. Kuna muutuda võivaid komponente oli palju, siis otsustasime kasutada Agiilset lähenemist ning tööd alustati vaid põgusalt ettevalmistatud lähteülesande põhjal. Hoides suuremat pilti pidevalt silmade ees jagasime projekti erinevateks etappideks. Kliendiga toimus suhtlus iganädalaselt. Sellisel moel saime kiiret tagasisidet ja kõik vajalikud muudatused said õigel ajal sisse viidud.

Süsteem ehitati Laravel platvormile. Toetavad tehnoloogiad olid JavaScript (jQuery), Bootstrap, MySQL, GIT.

Mõned funktsioonid, mis lisati kasutajakogemuse parandamiseks ja tööprotsesside lihtsustamiseks:

  • Uue saadetise koostamise lihtsustamiseks varude näitamine 
  • Olulised tooteandmed on kogu süsteemis nähtavad ja otsitavad.
  • Kuna süsteem tegeleb paljude konkreetsete andmeväljadega, otsustasime kasutada ainult filtreeritud otsingusüsteemi.

Testimine oli projekti nõudlik etapp ja toode on endiselt beetaversioonis.
Kogu laosüsteemi ehitamine võttis aega 5 kuud. Projekt jätkub väiksemate süsteemi täiendustega ja vajadusel ka uute funktsionaalsuste lisamisega.

Kui Te soovite rohkem teada koostöö võimalustest, teenustest mida pakume või tahate lihtsalt vestelda, siis palun võtke ühendust.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.