e-Commerce for the best wooden houses in the UK

Summerhouse24 vajas oma klientide jaoks elegantset kasutajaliidest suure jõudlusega saidil, mis oleks saadaval nii lauaarvuteid kui mobiilseadmeid kasutades, seepärast pöördusid nad abi jaoks Pineparksi poole.

Maailmas ei ole inimest, kellele ei meeldiks kena suvepäev vabas õhus. Olles eemal linnamelust, et taas luua ühendus loodusega, nautida päikest ja järvel olemist sõprade ja perega, need hetked on mälestused, mis meile igaveseks meelde jäävad. Sel põhjusel on Pineparks oma koostöös Summerhouse24-ga keskendunud nende sõbralikul, uue disainiga veebisaidil selliste hetkede ja mälestuste hõlpsalt kättesaadavaks tegemisele.

Klient

Summerhouse24 on rahvusvaheline ettevõte, mis on pühendunud suvemajade kättesaadavaks tegemisele kõigile, kes neid soovivad. Suunates protsessi tootmise algusest Eestis kuni tarnimise ja kokkupanekuni Ühendkuningriigis ja teistes Euroopa riikides, muudab Summerhouse24 taskukohased kõrge kvaliteediga hooned ühe nupuvajutusega kättesaadavaks.

Probleem

Oma kataloogi tutvustamisel ja tellimuste vastuvõtmisel klientidelt üle kogu Euroopa, tugineb Summerhouse24 kasutajaliidesele. Nende varasemal kasutajaliidesel oli aga hulgaliselt probleeme, mis ettevõtte võimeid piirasid:

  • eelmine kasutajaliides oli kohmakas ja raskesti navigeeritav, nii lõi see ebameeldiva kasutajakogemuse ja peletas ostude tegemisest eemale;
  • vähem kui ideaalne jõudlus põhjustas aeglustumist ja viivitusi tellimisprotsessis;
  • platvormi aegunud disain õõnestas kliendi usaldust ettevõtte vastu;
  • eelmisel saidil puudus kergesti navigeeritav lahendus mobiilseadme jaoks.

Eesmärk

Projekti eesmärk oli luua nüüdisaegne veebiplatvorm, et täielikult uuendada kliendikogemust. Tellimisprotsessi sujuvamaks muutmisega loodab Pineparks suurendada veebiliiklust hästitoimiva ja juurdepääsetava platvormiga, mis võimaldab kõigis seadmetes kasutada lihtsat tellimissüsteemi.

Protsess

Kogu Summerhouse24 platvormi arendamise aja kasutasime Waterfalli metoodikat. See metoodika toimib etappide lineaarse jaotamise põhimõttel, iga järgmine etapp algab alles pärast eelmise etapi lõpetamist, testimist ja selle suhtes vajalike muudatuste tegemist. Selle protsessi abil suutsime iga Summerhouse24 platvormi aspekti arendada sellele aspektile vajalikul viisil ja pakkuda kvaliteetset lõpptoodet, alustades järgmise etapiga alles pärast eelmise etapi lõpuni viimistlemist.

Sel juhul oli meie esimeseks sammuks, pärast Summerhouse24-ga konsulteerimist, pakkuda saidi arvutiversiooni jaoks välja must-valge traatraami stiilis lahendus. Seejärel lõime klõpsatava prototüübi, et kasutajaliidest nii arvuti- kui mobiiliversioonides paremaks lihvida. Seejärel alustasime 30-liikmelise testrühmaga kasutatavuse testimise etappi, võtsime vastu tagasisidet ja tegime edasiarendusi esialgsest kasutajaliidese versioonist. Lõpuks võtsime ette projekti jaoks kohandatud WP/WOO teema loomise ja käivitasime valmis saidi, olles seda koos Summerhouse24-ga testinud.

Tulemus

Selle protsessi käigus arendasime Summerhouse24 jaoks välja uuendatud e-poe koos täielikult uue ilme saanud kasutajakogemusega. Seejuures õnnestus meil Google’i kiirusetestide põhjal mobiili- ja arvutiversioonides tõsta kiirused 90+ peale, kirjutades puhast ja tõhusat koodi ning vältides arenduse jaoks ebavajalike pistikprogrammide kasutamist.

Viimaks arendasime välja kõrge jõudlusega platvormi, mille keskmes on kvaliteetne graafika ja elegantne, sõbraliku ilmega kasutajaliides, mis võimaldab pakkuda sujuvamat ostukogemust ja peaks aitama suurendada platvormi kaudu toimuvat müüki.

https://www.summerhouse24.co.uk