KOMPLEKSSE MÜÜGIPROTSESSI EDUKAS LAHENDUS MOBIILSELE VEEBILE
Mikromomendid ja nutikas UX konversioonide suurendajana mobiilses kaubanduses
Kas komplekseid finantslahendusi on võimalik edukalt müüa mobiilis? Kuidas ehitada üles keerulisi veebivorme nii, et kasutajad ei loobuks nende täitmisest. Tänu Aduno Grupi Digitaalmüügi osakonna poolt lansseeritud projektile “Mobiilse müügi tipptase” õnnestus meil nende küsimuste kallal tööle asuda. Esialgsete turuuuringute tulemusel kogusime veenvat mobiilset müügiandmestikku.
Projekti eesmärgiks oli veebivormide loomine, mis võimaldaksid kasutada personaliseeritud laene ja krediitkaardi kasutust mobiilselt. Tulemuse saavutamiseks tuli optimeerida Cashgate’i ja Viseca mobiiliaplikatsioone. Disainile kriteeriume põhimõtteliselt ei seatud.Väljakutse: Nii personaalsed laenud kui ka krediitkaardid nõuavad suurt andmestikku: personaalsed andmed, tööandja andmed, sissetuleku info etc.Keskseks küsimuseks sai luua lahendus, mis mugavdaks pikalevenivad ja keerukaid aplikatsiooniprotsesse väikesel, teistsuguse kasutusharjumusega mobiilsel seadmel.
Meie lähenemine: Keskenduda igakülgselt mobiilikasutaja vajadustele.
Lisaks eksperimendid ja kasutajauuringud – nendele fokusseerimine õnnestus tänu Google’i Mikromomentide konseptsioonile, mis keskendus küsimustele nagu MILLAL, KUIDAS ja MIKS tarbijad otsivad lahendust ja abi nutiseadmest.Relevantse sisu pakkumine nendel kõrgendatud tähtsusega hetkedel viib kõrgendatud huvi ja brändi omastamiseni, mis omakorda suurendab konversiooni tõenäosust. Mikromomendid personaalsete laenude ja krediitkaardikasutuse juures omasid tähtsat rolli iga veebilehe valmistamise juures.
Lõpplahendus: Innovatiivne ja unikaalne lahendus kompleksele tootele
Kombineerides mobiilne esimesena idee ning kasutajale olulise sisu, lõime individuaalsed lahendused.